Bart van de Hulsbeek gekozen tot lijsttrekker VVD Sint-Michielsgestel

Het bestuur van het lokale VVD netwerk ’s-Hertogenbosch & Sint-Michielsgestel heeft Bart van de Hulsbeek voorgedragen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018. Tijdens de Algemene Ledenvergadering van 20 juni jl, is de voordracht van Bart bekrachtigd.

Het bestuur is zeer verheugd dat Bart van de Hulsbeek wederom bereid is om de VVD-lijst in Sint-Michielsgestel aan te voeren. “Het gaat redelijk goed in de gemeente Sint-Michielsgestel, maar tegelijkertijd zijn er ook zorgen. Zorgen over de financiën van onze gemeente en over de verkeersveiligheid binnen onze gemeente. Om hierop te kunnen sturen is een uitdaging en vraagt grote inzet van de VVD voor de volgende raadsperiode. Bart van de Hulsbeek heeft de afgelopen jaren een brede politieke ervaring opgebouwd en hij kan daarbij rekenen op groot draagvlak binnen de partij, maar wordt ook gezien en gerespecteerd door de andere partijen in de Raad.”

Dat Van de Hulsbeek opnieuw benoemd zou worden als lijsttrekker van de VVD in Sint-Michielsgestel werd al wel verwacht. In 2014 werden net geen twee zetels gehaald en Bart heeft nu de duidelijke ambitie uitgesproken om minimaal twee en hopelijk drie zetels voor de VVD te verwerven. In een reactie zegt Van de Hulsbeek dat hij zeer dankbaar is dat de leden wederom het vertrouwen in hem hebben uitgesproken. Hij is zeer gemotiveerd om de liberale speerpunten van zijn partij voor het voetlicht te brengen en zegt “een ongelooflijke drive” te hebben om door te gaan.

De komende maanden staan in het teken van een goede samenstelling van de totale lijst voor de VVD in Sint-Michielsgestel om zo eind 2017 en begin 2018 een succesvolle campagne te kunnen voeren.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Maarten van Os, de secretaris van het lokale VVD netwerk ’s-Hertogenbosch & Sint-Michielsgestel, via info@vvdshertogenbosch.nl.