VVD-ers stellen zich voor: Marja Walters

Op 21 maart zijn er gemeenteraadsverkiezingen. De VVD heeft een kandidatenlijst met nogal wat nieuwe mensen. Mensen met passie, mensen met ambitie, mensen met hart voor de lokale samenleving. Ze stellen zich graag aan u voor. Deze week, op plaats 5: Marja Walters

Achtergrond?

Geboren in 1959 in Nunspeet op de Veluwe. Vader en moeder zijn in 1958 vanuit Rotterdam daar naartoe verhuisd. Vader werkte in de geestelijke gezondheidszorg als arbeidstherapeut. Moeder is begin jaren 70 gaan werken in de bejaardenzorg. In 1978 afgestudeerd aan de European Secretary Academy. Heeft gewerkt als directiesecretaresse en office manager. Zesendertig jaar getrouwd met Jos. Moeder van drie dochters, schoonmoeder van drie schoonzonen en oma van 4 kleinzonen en 1 kleindochter.

Werk?

Mede-eigenaar van Maxado BV, een bedrijf met verpakkingsoplossingen. Maxado doet zaken in minstens 19 landen over de hele wereld. Is verantwoordelijk voor de financiën en HR en ondersteunt in de marketing en de verdere ontwikkeling van de organisatie.

Vrije tijd?

Is blij met haar grote tuin in Sint-Michielsgestel want tuiniert erg graag. Kookt graag en goed en maakt vaak uitgebreide etentjes voor vrienden en familie. Verdiept zich d.m.v. Boschlogie in de geschiedenis en cultuur van ’s-Hertogenbosch. Wandelt graag in de prachtige omgeving van Sint-Michielsgestel.

Lokale banden?

Geen familiebanden met Sint-Michielsgestel. Werd immers geboren op de Veluwe. De liefde zorgde ervoor dat Brabant haar thuis werd. Na vele omzwervingen kwam ze in Sint-Michielsgestel terecht en woont daar met veel plezier. Geniet van het dorp en haar prachtige omgeving. Lid van een vrouwennetwerk, een kookclub, een spirituele club, een bloemschikclub en de Gestelse Ondernemersvereniging. Organiseert met leden van de Gestelse en Berlicumse ondernemersvereniging elk jaar de gezamenlijke ondernemersavond.

Waarom liberaal?

Houdt niet van de overregulering van dit moment, zodat men zich daar achter kan verschuilen. Maakt graag zelf vrije keuzes en voelt een grote verantwoordelijkheid. Iedere Gestelnaar is verantwoordelijk voor zijn omgeving en hoeft niet achterover te leunen. Vindt dat elk mens uniek is en dat verdraagzaamheid belangrijk is.

Waarom VVD?

De enige stabiele Nederlandse liberale partij is de VVD. De beste aansluiting met en meeste kansen voor ontplooiing voor gematigd progressief liberalen. Er is een groot netwerk en vele scholingsmogelijkheden.

Doel?

De stip aan de horizon is een mooie Gestelse gemeenschap, die in vrijheid met elkaar samenleeft en eigen keuzes maakt. Fijn om hier in mee te kunnen denken en bij betrokken te zijn.